27 yaşımda

toplumun kıymet biçtiği her şeyi becerip, hiç birisinin gerçek olmadığını anlayın diye intihar edeceğim. Siz kısır döngünüzde birbirinizi, küçük hesaplarınızı ve geleceğinizi tartışırken, ben topraktan sofranıza tüketip üreyin diye meyve olarak geleceğim. Muhteşem bir tezat oluşturacağız sizinle. Ne yazık! bunu yalnız ben bileceğim.. Düşünceleriniz, yumak yumak boğazınıza iki eliyle sarıldığında, yutkunmak için bir bardak suya uzandığınızda, bir dilim benden aldığınızda, öyle iğrelti bir lezzet bırakacağım ki, ağzınızın kenarlarından akan salyalarınızla mazoşistçe bana yumulucaksınız.  Her defasında neden bu kadar çirkin birşeyi yediğinizi düşünürken, gerçeğin çirkin olduğunu farkettiğinizde parazitler sizi çoktan hücrelerinize bölmüş olacak.  Kurumuş kemiklerim size gülerken, labirentin sarmallarını  farkedememiş bedeniniz kokuşacak. Ve inanın, sizden bir meyve değil, ineğin yalağına bulaşan kurumuş bir ot parçası dahi olmayacak. Çünkü siz, ecelin size bahşettiği güne, ölümünüze doğanın izin verdiği ana kadar bıçkın sabrınızla boka bulana bulana zevk almaya çalışırken, bir gece yatıp ertesi sabah gözlerinizi açamayacaksınız.  Biat ettiğiniz, etik biçtiğiniz onlarca saçmalık işte tam o an yanınızda olmayacak.. Dökülen yalnızlığınızda, kurallara katıksız itaatkar cürmunuz , varlığına bunu buyuruyor! Bunu siz istiyorsunuz ve o hakkınızı veriyor…

Gölgesinden hızlı silah çeken bi red kit mi var sandınız yoksa?   ” ben de yeterince lucky! haha “

gece haziranı 4 gün”. doğruyu zannım 1 dakika.

yapma diyemedim. sustum..

